söndag 30 december 2007

Jag citerar kort en bejublad insändare i dagens OT. Helt otroligt att den kom med. Den ordinare nyttiga idioten/PK-Kommunisten/insändarfånet hade nog jul-ledigt. (Läs Lars Johansson/nyttig Quislingpatrask samt svenskhatare)

"De enorma kostnaderna för massinvandringen som är världens dyraste och mest generösa i världen per invånare förklarar krisen inom vården, skolan, omsorgen och polisen och är på väg att rasera hela det Svenska samhället."

Det är inte jag som skrivit det men jag står bakom varje ord! Är jag rasist eller nazist eller bara sund? Vi tar in fler Irakier än hela EU tillsammans i detta lilla land och samtliga får permanent försörjning för resten av livet?!Vakna Vikingar! Jag vill inte gå till jobbet och försörja min familj och tre snyltarfamiljer som samtliga hatar mig för att jag är svensk. Varför ska jag arbeta och försörja dom??? Det är dags att svensken en gång för alla visar lite nordisk stolthet och markerar mot vansinnet. SD är inte rasistiskt det är sunt förnuft. SD är enda vägen att vandra mot vansinnet/PK-hyckleriet!

Inga kommentarer: