fredag 21 november 2008

Hemmapremiär samt seger med 7-3

Äntligen hemmapremiär på sköna Venhagsvallen och i god tid kom vi för en gång skull. Riktigt bandyväder var det med snö i luften hela matchen.














Kallt som attan mot hemma tyckte grabbarna vars mammor inte hade skickat med långkallingar. Men att åka hem efter tio minuter var väl att ta i?















The Förm














Halvtidstjafs angående senap eller ketchup å andra hemskheter























Inte så värst mycket folk hade kommit till Venhagsvallen ikväll. Synd då vi i Ligan var med och sponsrade.












Exlusiv intervju med vår utsände och en lirare Nieminen) . Intervjun kommer senare..,













Resume; Skön seger med 7-3 i alla fall. Goo Lilla goo! Bandyvurren smakade mumma men Lainen var arg för den var för liten. Som om han inte visste att storleken inte har betydelse.. Jag vet att ni älskar mig men jag gjorde ett misstag, jag klantade mig med bengalfilmningen. Det bidde inget denna gång. Kvällens Jemserummare blev dock Skogis som inte bara hade på sig långkalsonger nä han hade även med sig sin mamma. Det var väl en himla fin pojk och förebild för oss andra!


Här är bilden som skulle vatt en cool bengalfilm.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen film?