onsdag 6 juni 2007

Bildcollage

Har här gjort ett försök i konstnärlig fotostudie. Bilderna är tagna av mig själv och ganska unika ty de äro ännu helt orörd natur från "Måna multikultis" kladdiga fingrar. Jag är endast amatörfotograf, ingen paparazzi, för att bilderna skall komma till sin rätt; tryck på varje ensklid bild. (Tyvärr så hamnar bildtexten lite hur den vill, hoppas ni har överseende med detta då jag inte har tid att korrigera så här på den stora dagen.)






Följande 2 bilder äro från Eckern utanför Oskarshamn













3 bilder från Knartorpsjön


























Falleboskog (Oskarshamn) ett litet skutt ifrån där jag bor











Också Falleboskog





Slingan vid Havslätt





Hundbruksklubben vid Havslätt




Kolsö vid Havslätt


Också Kolsö





Gammelmorfars sjöstuga (norra Öland) hit cyklade han tre km med nästan helt nedsatt syn och rodde ut och la och tog upp sina nät











Den röda nu något renoverade släktboden




Vy från sjöbodarna mot västra sidan. Någonstans där på andra sidan ligger O-Hamn. Blå jungfrun syns inte men ligger strax till vänster









Sjöbodarna sedda från havet. Vår gamle båt syns till vänster













En bit söder om sjöbodarna









Vår sommarstuga vid mammas färäldrargård. Här bodde dock gammelmormor/morfar












I denna stuga huserar tyska/svenska turister mot en blygsam penning










Vår stuga från andra hållet










Till vänster min mosters hus och till höger min mors och mosters föräldrarhem

Inga kommentarer: